مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-28پزشكي

وبینار «چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و موسسه بوم شناسان توسعه پایدار وادی، وبینار آموزشی «چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» را برگزار می کند.

- وبینار چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع برگزار می شود انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران با همکاری کانون محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و موسسه بوم شناسان توسعه پایدار وادی، وبینار آموزشی چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، بخش پر اهمیت از سرمایه های ملی هر کشور، نیروی کار آن کشور است و اساس توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود به همین سبب، حفاظت از تندرستی نیروی کار و بهینه سازی محیط کار، از اهمیت شایان توجه ای برخوردار است.

بهداشت (Health)، ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment)، (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) سه اصل اساسی در پایه ریزی قوانین بهداشت حرفه ای هستند که به کمک آنها می توان در راستای فراهم آوری، حفاظت و بالا بردن سطح سلامت نیروی کار گام برداشت.

یک سیستم مدیریت HSE در محیط های صنعتی زمانی می تواند به طور موثر اجرا شود و به اهداف خود برسد که سبب جلوگیری از بروز حوادث، کاهش خسارات مالی و صدمات جانی، حفظ منابع و محیط زیست و افزایش بازده کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» برگزار می شود

وبینار «چالش ها و رویکردهای اجرایی HSE در صنایع» برگزار می شود