مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-28سياسي

2170 قلم لوازم گرمایشی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و 170 قلم لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن در 4 مرحله میان مددجویان ساکن مناطق محروم استان توزیع شده است.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امسال و با آغاز فصل سرما دو هزار و 170 قلم لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن در 4 مرحله میان مددجویان ساکن مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقلام ضروری شامل آبگرمکن و بخاری گازسوز است که در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است، افزود: با توجه به این شرایط آبگرمکن و بخاری گازسوز از مایحتاج ضروری مددجویان است.

ملک پور با اشاره به اینکه توزیع لوازم گرمایشی با اولویت مناطق محروم استان انجام می شود، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سه مرحله، یک هزار و 400 دستگاه بخاری گازسوز و 550 دستگاه آبگرمکن میان خانواده های نیازمند و فاقد این لوازم توزیع شده است.

وی گفت: همچنین در مرحله چهارم نیز 220 دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2170 قلم لوازم گرمایشی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع شد

2170 قلم لوازم گرمایشی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری توزیع شد