مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-28دانش

تنها دانشگاه «دخترانه» جنوب شرق کشور و دغدغه از دست دادن استقلال


دانشگاه حضرت نرجس (س) رفسنجان تنها دانشگاه دخترانه در جنوب شرق کشور با 400 دانشجو در سه رشته، این روزها دغدغه از دست دادن استقلال خود را دارد و مسئولان شهرستان رفسنجان خواستار تجدیدنظر وزارت علوم در تصمیم برای ادغام این دانشگاه هستند.

- محمد اناری، در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: دانشکده علوم انسانی حضرت نرجس (س) رفسنجان دانشگاهی دولتی ست که از سال 91 با مجوز وزارت علوم تأسیس شد که آن زمان موافقت اصولی با تأسیس دانشگاه انجام شده و موافقت قطعی با دانشکده بوده است.

رییس دانشکده حضرت نرجس رفسنجان ادامه داد: از این دسته دانشگاه در شهرهایی از جمله بجنورد و سمنان و.

هم تأسیس شد که به آن بودجه مستقل دادند.

مسئولان شهرستان رفسنجان برای تأسیس دانشگاه کمک کردند، 700 میلیون تومان خیر کمک کرد که شروع کردیم به ساختمان سازی و آذین، نماینده وقت کمک و پیگیری کرد 30 هکتار زمین از مسکن و شهرسازی در کمربندی روبه روی دانشگاه علوم پزشکی گرفتیم.

وی ادامه داد: 7 هزار و 500 متر ساختمان سازی کردیم که نزدیک به70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیگیری آب و گاز آن انجام شده و از زمان تأسیس تاکنون زحمات زیادی کشیدیم.

اناری با اشاره به اینکه سه رشته در این دانشکده تدریس می شود و یک رشته کارشناسی ارشد هم قرار است اضافه شود، افزود: از سال 95-94 زمزمه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دانشگاه «دخترانه» جنوب شرق کشور و دغدغه از دست دادن استقلال

تنها دانشگاه «دخترانه» جنوب شرق کشور و دغدغه از دست دادن استقلال