مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-28اقتصادي

شرایط سفر در نوروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی


در حالی آمار ابتلا به کرونا به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در حال افزایش است که برخی درصدد برنامه ریزی سفرهای نوروزی هستند؛ اما باید منتظر بود و دید که آیا امکان سفر در آن روزها وجود دارد یا خیر.

- ، نوروز در کنار دید و بازدیدش همواره یادآور سفر و گردشگری است اما نوروز 1400، دومین نوروزی می شود که همه گیری کرونا سفر رفتن را مختل کرده است.

ایرنا نوشت؛ به جز ضررهای چند هزار میلیاردی صنعت گردشگری، نبود نشاط اجتماعی از جمله آسیب های این روزهای کشور است مسئولان گردشگری در این راستا به جز ارائه تسهیلات به فعالان صنعت گردشگری، مجوزهایی را برای سفر مشروط در نوروز 1400 از ستاد مقابله ملی مقابله با کرونا گرفتند در این راستا نیز مدل هایی برای رفتن سفر ارائه دادند.

شرایط سفر در نوروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهیا است علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید براینکه ارتباط بسیار خوبی بین استان های مختلف، آژانس ها و مجموعه های گردشگری ایجاد شده است، گفت: امیدوارم در همان چارچوبی که با ستاد ملی مقابله با کرونا توافق کردیم، بتوانیم نوروز را برگزار کنیم و شاهد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سفر در نوروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی

شرایط سفر در نوروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی