مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-28اقتصادي

85 درصد از بودجه امسال شهرداری اصفهان محقق شده است


تاکنون 85 درصد از بودجه امسال شهرداری اصفهان محقق شده و امیدواریم تا پایان سال به صورت 100 درصدی تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله نوروزی صبح یکشنبه در یکصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از شورای شهر اصفهان به دلیل بررسی بودجه 1400 شهرداری اصفهان اظهار داشت: خرسندیم که اعضای شورای شهر نسبت به افزایش این بودجه تا 10 هزار میلیارد تومان اقدام کرده اند.

وی با بیان اینکه بودجه 6 هزار میلیارد تومانی سال 1399 شهرداری اصفهان تاکنون حدود 85 درصد محقق شده است، ابراز داشت: برای این امر در نظر داریم تا پایان سال مانده بودجه را نیز محقق سازیم.

شهردار اصفهان با اشاره به بهره برداری از پروژه های محله ای و ملی توسط شهرداری اصفهان اظهار داشت: هر هفته در محلات پروژه های مهمی اجرایی می شود و اخیراً با حضور رییس دفتر رییس جمهور دو پروژه ملی افتتاح و یک پروژه مهم که خط غربی خط دوم مترو اصفهان است که کلنگ زنی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما با همکاری دیگر نهادها تحقق بودجه 1400 شهرداری را در دستور کار داریم، ابراز داشت: در این زمینه تاکنون رایزنی هایی نیز صورت گرفته است.

نوروزی با اشاره به همکاری قرارگاه خاتم الانبیا، سپاه و ارتش با شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه های عمرانی ابراز داشت: چنانچه بخواهیم ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از بودجه امسال شهرداری اصفهان محقق شده است

85 درصد از بودجه امسال شهرداری اصفهان محقق شده است