مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 23:052021-02-27اقتصادي

تخلیط برنج ایرانی در استان های بزرگ کشور/برنج کاران حمایتی از دولت ندیدند


دبیر انجمن برنج ایران با طرح این سوال که باتوجه به کیفیت خوب برنج داخلی چرا از برنج های خارجی با این قیمت استقبال می شود، گفت: در مراکز بزرگ مثل تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یک برنج کار همه فکر و ذکرش قد کشیدن نشاهای سبز و تبدیل آن به خوشه های طلایی برنج است و در این راه تمام تلاشش را به کار می گیرد تا بهترین محصول را به سفرهای مردم ارمغان بیاورد.

تولیدکنندگان برنج با دست های پینه بسته و کمره ای خمیده درست در زمانی که محصولات را به سفره های ایرانی عرضه می کنند که در کنار قیمت پایین محصول شان دل شان از دلالان و از ورود برنج های خارجی گرفته ولی با این وجود دست از تلاش برنداشته و در این مسیر خواهند ماند.

جمیل علیزاده شایق دبیر انجمن برنج ایران با توجه به مشکلات برنج کاران و همچنین آغاز فعالیت کشت و کار و مشکلات آنان و ارائه راهکار برای حل مشکلات، اظهار کرد: باتوجه به بارش های امسال، تولید برنج بسیار خوب بود به طوری که تولید برنج کشور به 2 میلیون و 500 هزار تن سید.

وی با بیان اینکه نیاز برنج کشور حدود 3میلیون تن است، افزود: با توجه به این میزان تولید 500 هزار تن کسری برنج داشتیم که اعلام کردیم به دولت 700هزار تن برنج وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیط برنج ایرانی در استان های بزرگ کشور/برنج کاران حمایتی از دولت ندیدند

تخلیط برنج ایرانی در استان های بزرگ کشور/برنج کاران حمایتی از دولت ندیدند