مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 22:252021-02-27بين الملل

اعلامیه کاخ سفید در مورد عربستان سعودی روز دوشنبه منتشر می شود


رییس جمهور ایالات متحده پیرو گزارش نهادهای اطلاعاتی این کشور که از موافقت ولیعهد سعودی با قتل فجیع «جمال خاشقجی» خبر می دهد، روز دوشنبه اعلامیه ای درباره عربستان سعودی صادر می کند.

- رییس جمهور ایالات متحده پیرو گزارش نهادهای اطلاعاتی این کشور که از موافقت ولیعهد سعودی با قتل فجیع جمال خاشقجی خبر می دهد، روز دوشنبه اعلامیه ای درباره عربستان سعودی صادر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت جو بایدن رییس جمهور جدید ایالات متحده در هفته های نخستین ریاست جمهوری خود به دلیل اتخاذ موضعی نه چندان سختگیرانه نسبت به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، از جمله عدم وضع تحریم علیه این مقام سعودی، با انتقادات فراوانی روبرو شد.

رییس جمهور ایالات متحده در پاسخ به پرسشی درباره احتمال مجازات ولیعهد سعودی گفت که روز دوشنبه درباره آنچه که در مجموع می خواهیم در قبال عربستان سعودی انجام دهیم، یک اعلامیه صادر خواهد شد .

بایدن در مورد این اعلامیه به جزییات بیشتری اشاره نکرد.

گفتنی است، جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی مقیم آمریکا که در انتقاد از سیاستهای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در روزنامه واشنگتن پست قلم می زد، در اکتبر 2018 توسط تیمی از عوامل وفادار به ولیعهد عربستان در محل کنسولگری این کشور در شهر استانبول ترکیه کشته و جنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلامیه کاخ سفید در مورد عربستان سعودی روز دوشنبه منتشر می شود

اعلامیه کاخ سفید در مورد عربستان سعودی روز دوشنبه منتشر می شود