مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 22:252021-02-27اجتماعي

دست هایی که به هر گوشه گُلی می کارند


امسال به دلیل شرایط کرونا، همه برنامه های آموزش و پرورش به شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) منتقل شده است و به همین دلیل ویژه برنامه هفته گرامیداشت تربیت اسلامی هم در صفحه اول «شاد» قرار دارد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: 8 اسفند سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته گرامیداشت تربیت اسلامی است؛ امسال به دلیل شرایط کرونا ، همه برنامه های آموزش و پرورش به شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) منتقل شده است و به همین دلیل ویژه برنامه هفته گرامیداشت تربیت اسلامی هم در صفحه اول شاد قرار دارد.

در این ویژه نامه بخش های مختلف شامل شهدای امور تربیتی، دستاوردهای پرورشی و فرهنگی استان ها، پیام وزیر آموزش و پرورش، روزشمار هفته تربیت اسلامی، نهاد امور تربیتی و مربیان تربیتی در بیان مقام معظم رهبری و سرودهای دانش آموزی مرتبط با امور تربیتی وجود دارد.

  در بخش شهدای امور تربیتی، کتاب مربیان آسمانی که در اولین کنگره شهدای امور تربیتی رونمایی شد و به معرفی شهدای این عرصه می پردازد، بارگذاری شده است.

  * پیام وزیر آموزش و پرورش/ دست هایی که به هر گوشه گلی می کارند معلمان بازوان و شانه هایی مهربان برای امر بزرگ و سترگ تربیت باشند، آن روز، بهترین روز و آن فضا، برترین فضاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست هایی که به هر گوشه گُلی می کارند

دست هایی که به هر گوشه گُلی می کارند