مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 21:552021-02-27سياسي

حوزه های علمیه مدارس علوم و معارف اسلامی در استان های کشور راه اندازی می کنند


مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از برنامه ریزی برای ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی وابسته به حوزه های علمیه در استان های کشور خبر داد.

- ایسنا/سمنان مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از برنامه ریزی برای ایجاد مدارس علوم و معارف اسلامی وابسته به حوزه های علمیه در استان های کشور خبر داد.

‍ حاجیان زاده، مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در سمنان اظهار کرد: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش دغدغه های مشترک زیادی دارند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه مشارکت دستگاه های برون سازمانی و ارتباط با شرکای آموزش و پرورش یکی از موضوعات جدی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از همه ظرفیت ها باید استفاده شود و همه دستگاه ها به کمک بیایند.

وی گفت: متولی اصلی تعلیم و تربیت در کشور آموزش و پرورش است اما بسیاری از دستگاه ها ، در این زمینه نقش موثر و فعال دارند.

مشاور وزیر با بیان اینکه مشارکت جویی، امری مهم در آموزش و پرورش تلقی می شود خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید در عرصه های مختلف مردمی و حاکمیتی تاثیرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه مدارس علوم و معارف اسلامی در استان های کشور راه اندازی می کنند

حوزه های علمیه مدارس علوم و معارف اسلامی در استان های کشور راه اندازی می کنند