مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 21:352021-02-27اقتصادي

آزادسازی 284 هکتار از اراضی مازندران


معاون امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: 4 هزار و 10 مورد تغییرکاربری در مساحت 328 هکتار شناسایی شد که با اخذ دستور اجرای احکام قلع و قمع 3 هزار و 563 فقره در سطحی معادل 284 هکتار اقدام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تمام زیبایی مازندران مرهون طبیعت سرسبز و زیبایش است و همین موضوع موجب شد توجه بسیاری از خوش نشینان به سمتش جلب شود؛ خوش نشینانی که شاید در طول سال کمتر از انگشت دست و تنها برای خوشگذرانی گذرشان به شمال می افتد که طبیعت و سرسبزی را فدای راحتی و آسایش خود می کنند.

طی سال های اخیر رشد قارچ گونه آسمان خراش ها و احداث خانه های دوم و سوم توسط افراد بومی و غیربومی در مناطق مختلف استان و آن هم بیشتر در زمین های مناطق روستایی بالادست و ییلاقی برای داشتن منظره یا به عبارتی ویو رشد چشمگیری داشته به طوری که حتی به قلب جنگل ها هم رسید.

مسئله مهم اینکه در نقاط بکر طبیعت مازندران آسمان خراش هایی سر درآورده و نکته مهم تر اینکه تعدادشان روز به روز درحال افزایش بود و همین موضوع نگرانی ها را بیشتر و بیشتر کرده است.

این اتفاق در حالی رقم خورده که درست در مقابل دلالانی که جیب شان پرپول می شود روستاییانی از خاک ابا و اجدادی خود سرگردان شهرها می شوند تنها برای آرامش برخی که صاحب خانه های دوم و سوم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 284 هکتار از اراضی مازندران

آزادسازی 284 هکتار از اراضی مازندران