مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 21:152021-02-27بين الملل

جان باختن حداقل 7 نفر در آتش سوزی اردوگاه الهول در سوریه


تلویزیون سوریه از مرگ حداقل هفت نفر و جراحت بیش از 20 نفر دیگر بر اثر آتش سوزی در اردوگاه خانواده های عناصر داعش در سوریه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آتش سوزی در اردوگاه الهول در استان الحسکه شدن 20 نفر دیگر همراه شد.

رسانه های سوریه اعلام کردند که تعدادی از چادرهای بخش چهارم اردوگاه الهول طعمه حریق شد؛ هنوز علت آتش سوزی و اینکه عمدی یا غیر عمدی بوده است، مشخص نیست.

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه می گوید که که آتش سوزی در هنگام عروسی یکی از کارمندان اردوگاه و از یکی از چادرها شروع شد و به سایر چادرها سرایت کرد.

برخی از صفحات خبری در شبکه های اجتماعی از سوختگی بیش از 35 نفر خبر دادند و گفتند حال برخی وخیم است؛  علت آتش سوزی نیز از سوی برخی منابع انفجار بخاری گازی اعلام شده است.

یک گروه حقوق بشری در عفرین سوریه نیز می گوید که این اردوگاه در جنوب شرقی الحسکه از ابتدای سال جاری میلادی شاهد افزایش آمار قتل بوده که توسط عناصر داعش صورت می گیرد و بر اساس آمارها از ابتدای سال جاری میلادی 22 مورد قتل در این اردوگاه رخ داده است .

 آسوشیتد پرس نیز اخیرا اعلام کرده بود که دستکم 20 نفر از جمله چند زن در شرایط مرموز و پیچیده ای در اردوگاه الهول کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن حداقل 7 نفر در آتش سوزی اردوگاه الهول در سوریه

جان باختن حداقل 7 نفر در آتش سوزی اردوگاه الهول در سوریه