مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-27اجتماعي

انفجار پسر 13 ساله از ترس پدر


انفجار و ترکیدن نارنجک دستی بلای جان پسر 13 ساله در مازندران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، روزهای پایانی سال برای نوجوان 13 ساله و رفقایش از حال و هوای خاصی برخوردار بود،در آن زمان شرایط کرونایی هنوز حاکم نبود و مدرسه ها هر روز میزبان دانش آموزان بودند،احمد با همکلاسی هایش رابطه خوبی داشت،با خیلی ها دوست بود،با کسانی که رفاقت نداشت بالاخره سلام و علیکی وجود داشت،همه دوستش داشتند،به همین دلیل هرچی که می خواست به وی می دادند.

در روزهای پایانی سال با نزدیک شدن به سال نو که حال و هوای خاصی برای بچه ها وجود داشت،احمد از دوستان خود چند تا نارنجک دستی گرفت تا هنگام غروب در جمع دوستان با ترکاندن آنها به قول خودش با صدای آنها حال کند،طی یکی دوروز چند باری انفجار نارنجک دستی را داشت که همین قضیه سبب شد تا برای ساخت این نارنجک دستی ها کنجکاو شود،مقداری اکریل و سورنگ و .

را تهیه کرد تا نارنجک دستی بسازد،احمد با اینکه می دانست پدرش از این رفتار وی نارحت ویا عصبی خواهد شد،تصمیم گرفته بود تا آن را مخفیانه و هنگامی که هنوز پدر از اداره به منزل نیامده انجام دهد.

انفجار نارنجک دستی در پارکینگ خانه / پسر مازنی سوخت پدر معولا ساعت 4بعداز ظهر به منزل می آمد،احمد ساعت 3 و 15دقیقه در حال درست کردن نارنجک دستی داخل پارکینگ بود،دو عدد از این نارنجک ها را با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار پسر 13 ساله از ترس پدر

انفجار پسر 13 ساله از ترس پدر