مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-27سياسي

تربیت نیروی انسانی برای فعالیت 4 هزار مدرسه امین در کشور


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: تربیت نیروی انسانی برای فعالیت چهار هزار مدرسه امین در کشور با وسواس و دقت بسیار به انجام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت و توسعه مدارس امین در استان سمنان اظهار کرد: باید به آموزش و پرورش و حوزه های علمیه به واسطه همدلی و همراهی موجود تبریک گفت و امروز وحدت، همدلی و انس بسیار چشمگیری میان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه برقرار شده است.

وی افزود: برنامه های پنج ساله مشترک در 40 محور میان حوزه های علمیه با آموزش و پرورش با امضای وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه ابلاغ می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: در حال حاضر دشمنان به شیوه های گوناگون سعی دارند تا ذهن و روح جوانان ما را درگیر خود کرده و در این راستا ما وظیفه داریم تا فعالیت های خود را گسترش دهیم تا دچار خسران و افسوس در آینده نشویم.

ملانوری با بیان اینکه مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغ دین و تربیت نیروی انسانی است، اضافه کرد: شده و هم با دقت عمل کنیم.

ملانوری با بیان اینکه در حال حاضر هفت هزار نفر طلبه اصول معرفتی را در مرکز آموزش های مهارتی کاربردی به صورت مجازی سپری می کنند، افزود: مرکز تربیت مبلّغ معلم، برای تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی انسانی برای فعالیت 4 هزار مدرسه امین در کشور

تربیت نیروی انسانی برای فعالیت 4 هزار مدرسه امین در کشور