مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:252021-02-27اقتصادي

ویروس کرونا در دزفول با شدت زیادی در حال گردش است


رییس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به افزایش روزانه تست های مثبت کرونا در این شهرستان، گفت: ویروس کرونا در دزفول با شدت زیادی در حال گردش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دزفول با شدت زیادی در حال گردش است و میزان تست های مثبت در این شهرستان به صورت روزانه افزایش می یابد که این امر نگران کننده است.

وی با اشاره به شناسایی دو فرد مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در دزفول، افزود: یکی از این افراد که از اهالی روستای آبیدسره در بخش شهیون است، به دلیل حضور در یک مراسم ترحیم به این ویروس مبتلا شده است که این امر نشان می دهد که افراد دیگری نیز به ویروس جهش یافته مبتلا هستند.

رییس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: بیشترین موارد ابتلاء به کرونا در دزفول افرادی هستند که با یک بیمار کرونایی و یا فرد مشکوک در محل کار و خانواده در تماس بوده اند؛ همچنین بخش زیادی از آمار نیز مربوط به افرادی است که در دور همی های خانوادگی، مراسم عروسی، ترحیم و سایر تجمع ها حضور داشته اند.

پورآیین با ابراز نگرانی نسبت به افزایش برگزاری مراسم عروسی، تشییع و ترحیم در دزفول، گفت: این معضل باعث افزایش آمار روزانه شده است و از سویی بازرسی ها نیز افزایش یافته و به صورت مستمر با متخلفان و ناقضان دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان برخورد و از برگزاری برنامه های تجمعی جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا در دزفول با شدت زیادی در حال گردش است

ویروس کرونا در دزفول با شدت زیادی در حال گردش است