مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-27ورزشي

دیدار صمیمانه حناچی با مدیران سرخابی/ وعده شهردار به سمیعی


جعفر سمیعی به همراه اعضای هیأت مدیره و همتای خود در باشگاه استقلال برای ساعاتی در نشست صمیمانه با پیروز حناچی شهردار پایتخت شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر امروز (شنبه – 9 اسفند) جعفر سمیعی به همراه اعضای هیأت مدیره و همتای خود در باشگاه استقلال برای ساعاتی در نشست صمیمانه با پیروز حناچی شهردار پایتخت شرکت کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در این نشست که فضایی دوستانه داشت، موفق شد قول واگذاری سند ورزشگاه شهید کاظمی را از شهردار تهران بگیرد.

البته این واگذاری نیاز به طی کردن روند قانونی دارد و باید پس از انجام امور از سمت شهرداری، توسط وزارت ورزش در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

اعضای هیئت مدیره نیز خواستار تسریع روند واگذاری شدند تا یکی دیگر از نگرانی های هواداران از بین برود.

همچنین سمیعی در بخشی از صحبت های خود، پیشنهاد کرد شهرداری در مسیر انجام مسئولیت اجتماعی خود، با تعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت های فرهنگی بیشتری برگزار کند.

موضوع دیگر، در مورد درآمد پایدار باشگاه پرسپولیس بود که شهرداری می تواند در این امر نیز وارد عمل شده و به سرخپوشان کمک کند.

البته باشگاه پرسپولیس چند طرح مهم دارد و مدیران باشگاه ابراز امیدواری کردند با همکاری شهرداری، به اجرایی شدن این طرح ها کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمانه حناچی با مدیران سرخابی/ وعده شهردار به سمیعی

دیدار صمیمانه حناچی با مدیران سرخابی/ وعده شهردار به سمیعی