مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:002021-02-27سياسي

اجلاسیه کنگره 4 هزار شهید یزد منطبق با شرایط کرونا برگزار می شود


استاندار یزد با اشاره به برگزاری اجلاسیه کنگره 4هزار شهید استان در دهم فروردین 1400 مصادف با سالروز قیام مردم یزد علیه رژیم ستم شاهی گفت: - این اجلاسیه منطبق با شرایط کرونا برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی روز شنبه در نشست خبری ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان یزد با اشاره به ویژگی های این کنگره اظهار داشت: این کنگره از صرف هزینه های بی مورد مرسوم در سایر برنامه های مشابه جلوگیری کرد و به جای آن، در قالب فعالیت های 40 گانه، نهضت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم به راه افتاد.

وی افزود: برگزاری این کنگره به صورت متفاوت، تجربه خوبی بود که نشان داد ظرفیت خوبی از هم افزایی و اهتمام در استان وجود دارد.

استاندار یزد با اشاره به هم افزایی و مشارکت کم نظیر مردم و مسئولان استان برای برگزاری این کنگره، از تعریف 40 عنوان خدمت در همین راستا خبر داد و از جمله این اقدامات را غرس نهال به نام هر یک از شهدای استان، تهیه و توزیع یکهزار جهیزیه برای زوجهای نیازمند، حمایت از 4 هزار یتیم در استان، تهیه و توزیع 4 هزار بسته کمک معیشتی و حمایت مالی از 4 هزار ازدواج که نقش به سزایی در رشد آمار ازدواج در استان پس از سالها داشت، نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه کنگره 4 هزار شهید یزد منطبق با شرایط کرونا برگزار می شود

اجلاسیه کنگره 4 هزار شهید یزد منطبق با شرایط کرونا برگزار می شود