مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:002021-02-27سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه هنر


کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه هنر به منظور توسعه و تحکیم همکاری ها و فعالیت های علمی و تحقیقاتی و در جهت استمرار آن، به ویژه در موضوع توسعه پایدار شهری تفاهم نامه امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از روابط عمومی کمیته ملی اسکان بشر ایران، در این تفاهم نامه که میان دکتر محمد مهدی مظاهری دبیرکل محترم کمیته ملی اسکان بشر ج.

ا.

ایران و دکتر سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر به امضا رسید، بر اهداف و برنامه های فراگیر ملی و بین المللی درباره محور توسعه پایدار شهری و عملیاتی کردن اهداف SDG11 در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی با رویکرد دانش و نوآوری تاکید دارد.

همچنین تعریف، اجرا، مشاوره، داوری و نظارت پروژه های پژوهشی، کاربردی و توسعه ای مشترک مورد توافق درسطح ملی و بین المللی، برگزاری دوره های مشترک کوتاه مدت علمی، مهارتی و کاربردی درسطح ملی و بین المللی، بهره برداری از امکانات زیر ساختی وتوانمندی های طرفین و برگزاری کنفرانس ها، کارگاه ها و همایش های مرتبط با موضوع های مورد تفاهم طرفین درسطح ملی و بینالمللی در دستور تفاهم نامه طرفین قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، کمک به بهبود ارتقای کیفی طرفین با تبادل متخصصین کمیته ملی و دانشگاه حمایت و بهره مندی از امکانات کمیته ملی و دانشگاه در زمینه تدوین و تألیف اسناد و مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه هنر

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته ملی اسکان بشر جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه هنر