مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-27سياسي

پیگیری گفتمان سازی خدمت و محرومیت زدایی در کنگره 4 هزار شهید استان یزد


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از اصلی ترین مواردی که در کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان یزد پیگیری می شود، گفتمان سازی خدمت و محرومیت زدایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رضا پورشمسی روز شنبه در نشست خبری ستاد بزرگداشت 4 هزار شهید استان یزد با اشاره به رویدادهای مهمی که در قالب کنگره اتفاق افتاد، اظهار داشت: این رویدادها به یک گفتمان جدی در مسیر خدمت رسانی و محرومیت زدایی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: امسال پس از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب و گذشت 32 سال از پایان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، ایمان قلبی دارم که یکی از عمده دلایل و از ظرفیتهایی که باعث شد شاهد این تغییرات اساسی در حاکمیت و جامعه روی دهد، دفاع مقدس بوده و این حرفی به گزاف نیست.

پورشمسی افزود: در دوران دفاع مقدس فرماندهان جوان با تکیه بر تفکر و نگرش خود لشکر را می ساختند و سپس فرماندهی آن را برعهده می گرفتند و با همین نگرش نیز عملیاتهای بزرگی را رقم زدند که هنوز پس از گذشت 30 سال از آنها، هیچ کدام از ارتش های منطقه قادر به انجام برخی از آنها مانند عملیات بیت المقدس و والفجر 8 نیستند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دفاع مقدس در واقع یک عرصه برای عرضه توان و عُرضه افراد بود تا کسانی که دل در گروی این انقلاب و آرمانهای آن داشتند، توان خود را به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری گفتمان سازی خدمت و محرومیت زدایی در کنگره 4 هزار شهید استان یزد

پیگیری گفتمان سازی خدمت و محرومیت زدایی در کنگره 4 هزار شهید استان یزد