مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:452021-02-27سياسي

رباط کریم پول نمی خواهد/ تکلیف مترو را روشن کنید


نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرایی نشدن مترو در پرند و رباط کریم گفت: رباط کریم پول نمیخواهد، - تکلیف مترو را روشن کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن نوروزی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای استان تهران که در شهرستان رباط کریم برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس وعده ها جانمایی دو ایستگاه مترو در مناطق حکیم آباد و بازارک رباط کریم در نظر گرفته شده بود که هنوز این وعده ها در هاله ای از ابهامات است.

نوروزی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین اظهارات مقرر شده بود که مترو پرند در سه فاز تا پایان خرداد سال 1400 به بهره برداری برسد گفت: در جلسات عنوان شده بود که فقط سه کیلومتر از ریل گذاری این پروژه باقی مانده است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سیگنالینگ قطار مترویی که از ایستگاه امام خمینی می آید افزود: این خط در حال حاضر به صورت آنالوگ و دستی است که نیاز به تغییر دارد.

وی عنوان داشت: اراضی که از سوی شرکت عمران پرند به شهرداری تهران داده شده است حق مردم پرند است و قرار بود در این اراضی اقداماتی صورت بگیرد که هنوز هیچ کاری در این اراضی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباط کریم پول نمی خواهد/ تکلیف مترو را روشن کنید

رباط کریم پول نمی خواهد/ تکلیف مترو را روشن کنید