مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:452021-02-27سياسي

نظام حزبی و سیاسی عامل تقویت شوراها خواهند بود


نظام حزبی و سیاسی عامل تقویت شوراها خواهند بود - آبتین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آینده شورای شهر و شاخص های مهم برای تقویت شورا بیان داشت: دفاع برخی دیگر اعضاء شورا از شهرداری به معنای انکار کاستی ها و مشکلات نیست.

اما اگر قرار است تغییری صورت گیرد، باید این تغییر با رویکردی شفاف و روبه جلو و به نفع مردم باشد، و در غیر این صورت حفظ و تقویت وضع موجود به نفع عموم خواهد بود.

وی ادامه داد: به طور کلی این دوستان معتقدند که با وجود همه مشکلات و کاستی ها، در مجموع شهرداری در شرایط بحران اقتصادی و کاهش درآمد شهرداری بد عمل نکرده است.

هر چند وضع موجود هرگز ایده آل ما نبوده، اما مشکلات ما در شهرداری بندرعباس به مراتب کمتر از دیگر کلان شهرهای مشابه با وضع ما، مثل شهر اهواز است.

امیری درمورد عملکرد دروه پنجم شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تجربه نشان داده است که در هر دوره شورا، فقط 4 یا 5 نفر می توانند به عنوان افراد برجسته و پیشرو فعالیت کنند و موفقیت شورا نیز به فعالیت فردی این چند نفر بستگی دارد.

اینکه چرا همه اعضای شورا نمی توانند در یک سطح و با کیفیت عمل کنند به عوامل مختلفی بستگی دارد، که باید به طور جدی و بدون تعارف آسیب شناسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام حزبی و سیاسی عامل تقویت شوراها خواهند بود

نظام حزبی و سیاسی عامل تقویت شوراها خواهند بود