مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-27اجتماعي

مشاوران خانواده نقش بسزایی در سالم سازی خانواده ها دارند


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: مشاوران خانواده می توانند نقش موثری در سالم سازی خانواده ها و جلوگیری از طلاق و ایجاد مشکلات برای فرزندان طلاق ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در آیین تحلیف اولین گروه از مشاوران خانواده دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت بنیان خانواده از ابعاد مختلف در دین اسلام، اظهار داشت: اهمیت موضوع فرزندآوری و تربیت فرزند در خانواده نشانگر جایگاه خانواده بوده، اگر خانواده در تربیت فرزندان سالم و تحویل آن به جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کند قطعا آن جامعه از زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خوبی برخوردار خواهد بود و تبدیل به جامعه ای شاداب خواهد شد.

وی افزود: اگر روند فرزند آوری و تربیت آن به درستی انجام نشود خود خانواده می تواند به مرکز آسیب تبدیل شده و کل جامعه تحت تاثیر قرار دهد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از آسیب های اساسی در جامعه موضوع طلاق و آثار ناشی از آن بوده که آسیب های متعددی به جامعه وارد می کند، خاطرنشان کرد: قانونگذار برای اولین بار خواسته یک ظرفیتی را آماده کند که بتواند نقشی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق و پیشگیری از اختلافات خانوادگی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران خانواده نقش بسزایی در سالم سازی خانواده ها دارند

مشاوران خانواده نقش بسزایی در سالم سازی خانواده ها دارند