مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:352021-02-27سياسي

مشارکت پایین مردم تقصیر دوم خردادی ها است


لطف الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، در رابطه با مقصر بودن جریان دوم خرداد در مشارکت مردم، - سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: بنده واقعا معتقدم دولت آقای روحانی و مشکلات اقتصادی عدیده ­ای که برای مردم به وجود آورده، بر مردم تاثیر گذاشته است.

لطف الله فروزنده، سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری دانشجو، در رابطه با مقصر بودن جریان دوم خرداد در مشارکت مردم، گفت: قصه دوم خردادی­ ها یا اصلاح طلب ­ها دنبال عملیاتی هستند تا اختلاف در جبهه اصولگرا ایجاد کنند.

وی افزود: دلیل این کار هم این است که دولت آقای روحانی منتسب به اصلاحات است و در این هشت سال عملکرد مناسبی نداشته است.

فروزنده با بیان اینکه اصلاح طلبان می ­دانند گرایش مردم به اصولگرایان است، اظهار کرد: اصلاح طلبان به دنبال این هستند که به اختلافات دامن بزنند؛ طبیعتا جبهه اصولگرا هوشیار است و باید هوشیار باشد و قطعا آن چیزی که باعث می شود جریان اصولگرا موفق شود، وحدت و انسجامش است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه همه نیروها در هر جایگاهی اعم از نیروهای جوان و نیروهای با سابقه باید کار منسجم پیش ببرند، بیان کرد: طبیعتا اصلاح طلبان عملیات روانی انجام می ­دهند و خودشان هم با برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پایین مردم تقصیر دوم خردادی ها است

مشارکت پایین مردم تقصیر دوم خردادی ها است