مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:252021-02-27اقتصادي

راه اندازی کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار در کشور کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی، گیاه پایه و آفت کُش های گیاهی در شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران راه اندازی می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدقائم کاظمی بیدک گفت: برای نخستین بار در کشور کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی، گیاه پایه و آفت کُش های گیاهی در شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران راه اندازی می شود.

 رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساختمان سازی و سوله سازی این طرح فناورانه و دانش بنیان در حال اجرا است و میزان پیشرفت کاری این کارخانه نیز بین 40 تا 50 درصد است، افزود: این کارخانه با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گیاهان دارویی و زیرمجموعه های حوزه پژوهشی جهاد دانشگاهی استان ساخته می شود.

کاظمی بیدک جایگزینی دارو های آنتی بیوتیک شیمیایی با استفاده از گیاهان دارویی در صنعت طیور، تأمین بخشی از نیاز دارویی کشور در صنعت طیور و کاهش وابستگی به واردات دارو های شیمیایی برای کنترل عفونت ها در صنعت طیور را از مهمترین اهداف راه اندازی این طرح فناورانه و دانش بنیان بیان کرد.

رییس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تولید محصولات اُرگانیک و گوشت سفید سالم، دستیابی به دانش فنی فرمولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی در کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی کارخانه تولید آنتی بیوتیک های دامی در کهگیلویه و بویراحمد