مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-27بين الملل

درخواست دمشق از شورای امنیت برای توقف تجاوز آمریکا به خاک سوریه


وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت خواست تجاوزگری ها و جنایات آمریکا در خاک سوریه را فورا متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به عنوان عضو دائم شورای امنیت دارد، متناقض است؛ شورایی که مسئول حفظ صلح و امنیت بین المللی است.

وزارت خارجه سوریه گفت که این تجاوز به عواقبی منجر خواهد شد که اوضاع منطقه را تشدید می کند، زیرا این یک شاخصه منفی از سیاست های دولت جدید آمریکا است که قرار است به مشروعیت بین المللی، قوانین بین المللی و تصمیمات شورای امنیت مربوط به حفظ تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال جمهوری عربی سوریه پایبند باشد است.

این وزارتخانه مجدداً از شورای امنیت خواست که مسئولیت های خود را در حفظ صلح و امنیت بین المللی به عهده بگیرد و سریعاً برای جلوگیری از ادامه تجاوزات و جنایات یک عضو دائمی علیه یک کشور دارای حاکمیت مستقل و یکی از اعضای موسس سازمان ملل متحد  اقدام کند.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد این سیاست های خصمانه فقط به گسترش هرج و مرج، از بین بردن زیرساخت های سوریه و افزایش تنش در منطقه و جهان منجر می شود و مستقیماً به نفع گروه های تروریستی مسلح است.

هواپیماهای آمریکایی بامداد جمعه منطقه بین البوکمال سوریه و القائم عراق در مرز میان دو کشور را هدف قرار داد که با شهید و مواضعی را در شرق سوریه بمباران کرد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دمشق از شورای امنیت برای توقف تجاوز آمریکا به خاک سوریه

درخواست دمشق از شورای امنیت برای توقف تجاوز آمریکا به خاک سوریه