مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:402021-02-27اقتصادي

استاندار کرمان راهبردهای برنامه ریزی سال آینده را اعلام کرد


در اشتغال بخش خدمات حدود 11 درصد از استان های همجوار عقب هستیم و کرمان در شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به شدت از استان های اطراف عقب افتاده است و این موارد را به عنوان یکی از راهبردهای برنامه ریزی در سال آینده باید برجسته کنیم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: در اشتغال بخش خدمات حدود 11 درصد از استان های همجوار عقب هستیم و کرمان در شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری به شدت از استان های اطراف عقب افتاده است و این موارد را به عنوان یکی از راهبردهای برنامه ریزی در سال آینده باید برجسته کنیم.

دکتر علی زینی وند شامگاه 9 اسفندماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: در بحث فروش املاک مازاد، از میانگین کشوری عقب نبودیم و این کار ساز و کار و سختی های خود را دارد و پیش بینی بودجه بالا بوده و استان ها به آن نائل نشده اند و در استان کرمان کمیته مربوطه کم کاری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه عملیاتی در شورای توسعه و برنامه ریزی برای منظومه های روستایی و سند آمایش تعریف شود، افزود: متاسفانه در تصویب اسناد و رها کردن آنها ذهنیت خوبی در کشور نداریم.

اسناد خوب تدوین می شود اما رها می شوند با تغییر دولت ها و مدیران، اسناد اثری در حوزه هدفگذاری خود نگذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان راهبردهای برنامه ریزی سال آینده را اعلام کرد

استاندار کرمان راهبردهای برنامه ریزی سال آینده را اعلام کرد