مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-27پزشكي

شناسایی نخسیتن مورد کرونای انگلیسی در مرودشت فارس


سرپرست شبکه بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان مرودشت فارس گفت: با مشخص شدن نتایج تست های مشکوک، نخستین بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته موسوم به انگلیسی در این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا دکتر روح الله کریمی، شنبه اظهار داشت: در حال حاضر این فرد و خانواده او به صورت ویژه تحت مراقبت کارشناسان بهداشت این شبکه قرار دارند.

وی، با تاکید بر اینکه اهالی این شهرستان از هر گونه مسافرت به استان های جنوبی و شمالی کشور پرهیز کنند گفت: فرد شناسایی شده به این بیماری در مرودشت، شاغل در یکی از شهرهای استان خوزستان بوده و بتازگی وارد مرودشت شده و در حال حاضر تحت مراقبت و قرنطینه خانگی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، با تاکید بر اینکه کرونای انگلیسی، گروه سنی کودکان و نوجوانان را نیز درگیر می کند، افزود: با توجه به سرعت نگران کننده سرایت این ویروس و بروز علایم آن ظرف 24 تا 48 ساعت در فرد، از والدین درخواست می کنیم که مراقبت بیشتری از این گروه سنی داشته باشند و بر نحوه استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها در خانواده تاکید کنند.

کریمی ادامه داد: از شهروندان نیز تقاضا داریم که دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله فییزیکی را با جدیت رعایت و از حضور در تجمع ها، آیین ها و دورهمی ها جدا بپرهیزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نخسیتن مورد کرونای انگلیسی در مرودشت فارس

شناسایی نخسیتن مورد کرونای انگلیسی در مرودشت فارس