مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:202021-02-27ورزشي

رزمایش امداد محیط زیست توسط آفرودسواران البرزی


دبیر هیأت ورزش کارگران استان البرز، از برگزاری رزمایش امداد و نجات آفرود همزمان با کاشت هزار نهال در محدوده باغستان کرج خبرداد و گفت: با حمایت مسؤولان از این هیأت اقدامات متعددی در این حوزه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل فارس در کرج، میثم اکبرپور، دبیر هیأت ورزش کارگران استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: روز گذشته با همکاری کمیته امداد و نجات انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز، رزمایش امداد و نجات آفرود امسال با کاشت هزار نهال در محدوده باغستان انجام شد؛ این اقدام با توجه به فرارسیدن روز درختکاری انجام شد.

دبیر هیأت ورزش کارگران استان البرز با اشاره به اینکه در مقاطع حساس و مختلف کشور پای کار آمده ایم و تنها هدف ما فتح قله های موفقیت در تمامی عرصه ها است، بیان کرد: با اینکه مدت زیادی از راه اندازی تیم امداد و نجات البرز نگذشته، ولی همواره حضور پر رنگ و پای کار این کمیته در طرح های مختلف در نمونه خود بی بدیل بوده است.

اکبرپور ادامه داد: از جمله امداد رسانی این کمیته حضور پررنگ اعضای آن در حوادثی همچون زلزله کرمانشاه، سیل لرستان و گلستان، خوزستان، بارش برف و کولاک در گیلان بوده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اجرای طرح حمایت از حیوانات آسیب دیده که توسط این گروه در روز های گذشته انجام شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش امداد محیط زیست توسط آفرودسواران البرزی

رزمایش امداد محیط زیست توسط آفرودسواران البرزی