مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:052021-02-27اقتصادي

سهم 50 درصدی صنایع کوچک از صادرات کشور/ رشد 112 درصدی در شهرک های صنعتی کشور


معاون وزیر صمت با اشاره به بازگشت 1365 واحد تولیدی به چرخه تولید از برنامه‎ ریزی برای احیاء 1500 واحد تولیدی راکد و غیرفعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علی رسولیان امروز شنبه 9 اسفند 99، در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران گفت: امسال احیا و فعال سازی تعداد واحد صنعتی را در دستور کار داشتیم که تا کنون یک هزار و 365 مورد آن محقق شده و شاهد بازگشت این واحدها به چرخه تولید بودیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: احیا واحدهای تولیدی راکد و تعطیل از اولویت های اساسی وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود و با حمایت های دولت و تلاش های بخش خصوصی، موفقیت های خوبی در این زمینه به دست آمده است.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان این که از ابتدای امسال تا کنون شاهد بهره برداری از 2 هزار و 37 واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور بوده ایم، ادامه داد: این مهم نشان از پیشروی به سمت جهش تولید در شهرک های صنعتی کشور بوده است.

رسولیان همچنین از جذب 9 هزار سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این آمار نشان از رونق سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 50 درصدی صنایع کوچک از صادرات کشور/ رشد 112 درصدی در شهرک های صنعتی کشور

سهم 50 درصدی صنایع کوچک از صادرات کشور/ رشد 112 درصدی در شهرک های صنعتی کشور