مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:552021-02-27ورزشي

ترویج ورزش همگانی به دغدغه فردی و اجتماعی تبدیل شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ترویج ورزش همگانی برای افزایش نشاط در جامعه به دغدغه فردی و اجتماعی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در آیین دریافت حکم مسؤولیت رییس شورای راهبردی و مسؤول کمیته ورزش و فعالیت بدنی کارکنان دولت هیأت ورزش های همگانی استان سمنان در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: مخاطب ورزش های همگانی اکثریت جامعه هستند و ورزش همگانی برای مشارکت کنندگان لذت بخش است درحالی که ورزش قهرمانی برای دنبال کنندگان قهرمانان رشته های ورزشی جذابیت دارد.

وی با تقدیر از عملکرد هیأت ورزش های همگانی استان سمنان، گفت: در ماه های گذشته تلاش های این هیأت در افزایش تحرک آحاد مردم تأثیرگذار و مطلوب بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: توقع داریم برنامه های ورزش های همگانی در ادارات نمادین نباشد و باید به سمتی حرکت کنیم که با برگزاری برنامه های ورزشی متنوع حتی در بیرون از ادارات برای افزایش تحرک کارکنان دولت و تلاش شود.

توجه به ورزش کارمندان در دستور کار باشد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا ویروس توجه به ورزش همگانی در استان سمنان در اولویت قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ورزش همگانی به دغدغه فردی و اجتماعی تبدیل شود

ترویج ورزش همگانی به دغدغه فردی و اجتماعی تبدیل شود