مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-27سياسي

مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در خارج از کشور برگزار شد


مراسم جشن میلاد نخستین اختر فروزان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) از سوی نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با حضور پیروان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ایرانیان مقیم برگزار شد.

- مراسم جشن میلاد نخستین اختر فروزان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی(ع) از سوی نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با حضور پیروان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ایرانیان مقیم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم در کشورهای ذیل برگزار شد: کویته پاکستان در شب میلاد حضرت علی علیه السلام، مراسم شب شعر و منقب خوانی در کتابخانه خانه فرهنگ ایران در کویته با حضور شعراء و ادباء و فارسی آموزان و رؤسای دپارتمان های زبان دانشگاه بلوچستان و آکادمی های زبان های مختلف ایالت بلوچستان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط ابراهیمی، از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس مجری برنامه، قزلباش که خود نیز از شاعران فارسی گو و اردو زبان برنامه بود به اعلام برنامه پرداخت.

سیدحسین تقی زاده واقفی، مسئول خانه فرهنگ ایران در کویته با بیان فضائل و مقامات امیرمؤمنان علی(ع)، اشعاری از مولوی در مدح امام علی(ع) قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در خارج از کشور برگزار شد

مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در خارج از کشور برگزار شد