مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:302021-02-27ورزشي

سپیده توکلی با هدایت تیم سداد به لیگ دوومیدانی بانوان برگشت


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه با تمام توان از تیم دوومیدانی سداد حمایت می کند، گفت: به موفقیت تیم دوومیدانی سداد در مسابقات لیگ کشور امیدوار هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، نشست خبری مشترک دکتر محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، سپیده توکلی نیک سرمربی تیم دو و میدانی بانوان سداد ظهر امروز (شنبه 9 اسفندماه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

محمودزاده در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه حضور در لیگ دوومیدانی بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت بوده و امیدوار است این همکاری سالیان سال ادامه داشته باشد، اظهار کرد: زمانی که مطلع شدیم این تیم با نفرات جوان و آینده دارش نیاز به حمایت دارد، طبق همان مسئولیت اجتماعی شرکت، وارد میدان شدیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این تیم در رقابتهای پیش رو، ادامه داد: متاسفانه این تیم با تمام استعدادهایی که داشت، حمایت نشده بود اما مطمئنا شرکت سداد هرآنچه در توان دارد، برای حمایت از این تیم به کار خواهد بست.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پاسخ به این پرسش که شرکت سرداد تنها از دوومیدانی حمایت می کند یا احتمال حمایت از تیم های دیگر ورزشی هم وجود دارد؟، افزود: همه چیز بستگی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیده توکلی با هدایت تیم سداد به لیگ دوومیدانی بانوان برگشت

سپیده توکلی با هدایت تیم سداد به لیگ دوومیدانی بانوان برگشت