مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:252021-02-27سياسي

ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی ضامن برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است


رییس کل دادگستری فارس هدف اصلی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم درسایه امنیت کامل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان فارس هدف اصلی  ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی را برگزاری  انتخاباتی پرشور، سالم و درسایه امنیت کامل دانست.

رییس کل دادگستری استان فارس ضمن تسلیت شهادت ام المصائب اسوه صبر و ایثار حضرت زینب سلام الله علیها به بخشنامه ریاست معظم قوه قضاییه حضرت آیت الله رییسی  مبنی بر تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی اشاره کرد و گفت: دردوران تحول قضایی و اجرای سند تحولی قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم در اولویت قراردارد و در انتخابات گذشته با تدابیر پیشگیرانه از سوی این ستاد صدها تذکر به نامزدهای انتخاباتی داده شد و علاوه بر پیشگیری از جرائم انتخاباتی، 55 مورد پرونده قضایی تشکیل و در چارچوب قانون و بدون اغماض با متخلفان انتخاباتی برخورد قانونی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی از دیگر وظایف این ستاد را پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی دانست و اظهار داشت: اطلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی ضامن برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است

ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی ضامن برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است