مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-27ورزشي

آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب زنی دانش آموزان سراسر کشور از 11 اسفند


سخنگوی فدراسیون ورزش دانش آموزی از آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب زنی دانش آموزان سراسر کشور برای اولین بار، از 11 اسفند خبر داد.

- محمد علی یزدی سخنگوی فدراسیون ورزش دانش آموزی در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اظهار کرد: سی وهفتمین دوره مسابقات ورزش پسران دانش آموز سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید دل ها حاجبه صورت مجازی برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور گفت: 1316 نفر در قالب تیم های استانی در این مسابقات شرکت کردند که در رشته طناب زنی در دوره متوسطه اول 37 تیم با 236 نفر و در دوره متوسطه دوم، 31 تیم با 201 نفر و در مجموع 437 نفر حضور دارند.

وی اضافه کرد: در رشته فوتسال نیز در متوسطه اول 54 تیم با 431 نفر، در متوسطه دوم 56 تیم با 448 نفر و در مجموع 897 نفر شرکت کردند.

علی یزدی درباره نحوه برگزاری مسابقات که تا 16 اسفند ادامه دارد، گفت: فیلم های مسابقه بر اساس تعاریف و قواعد اعلام شده، فیلم ها از دانش آموزان گرفته شده و برای داوران توسط سرپرستان تیم ها ارسال می شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، رقابت طناب زنی 3 روز و رقابت فوتسال 3 روز خواهد بود و اولین دوره است که به صورت مجازی و کشوری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب زنی دانش آموزان سراسر کشور از 11 اسفند

آغاز مسابقات مجازی فوتسال و طناب زنی دانش آموزان سراسر کشور از 11 اسفند