مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-27اجتماعي

افزایش فضاهای زیارتی مسقف حرم رضوی


رییس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی از افزایش فضاهای زیارتی مسقف حرم مطهر رضوی با احداث رواق زیرسطحی بست شیخ بهایی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی از افزایش فضاهای زیارتی مسقف حرم مطهر رضوی با احداث رواق زیرسطحی بست شیخ بهایی خبر داد.

مهندس محمد کاظم ملازم الحسینی در حاشیه بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه های عمرانی حرم مطهر با اشاره به فعالیت های این سازمان در توسعه فضاهای زیارتی سرپوشیده از جمله رواق ها و شبستان ها در حرم مطهر، اظهار کرد: توسعه فضای زیرسطحی بست شیخ بهایی و ساماندهی فضاهای مجاور آن از اواسط سال 97 توأم با بحث تحکیم و مقاوم سازی ابنیه موجود آغاز شده و حسب تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی با سرعت در حال انجام است و پیش بینی می شود با تکمیل این طرح، در حدود 10 هزارمتر مربع به فضاهای زیارتی مسقف حرم مطهر و همچنین حدود هفت هزار مترمربع به فضاهای بهشت ثامن بارگاه منور رضوی افزوده شود.

وی بیان کرد: قطعا گسترش فضاهای زیارتی مسقف، زمینه بهره مندی از بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) را بیش از پیش برای زائران و مجاوران این آستان مقدس در تمام فصول سال فراهم می کند.

رییس سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی تصریح کرد: این پروژه فضایی از طبقه زیرین شیخ بهایی، حیاط مسجد گوهرشاد و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فضاهای زیارتی مسقف حرم رضوی

افزایش فضاهای زیارتی مسقف حرم رضوی