مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-27اقتصادي

عملیات انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان در اواخر اسفند آغاز می شود


مسأله انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای مصارف صنعتی تحولی در وضعیت صنعت اصفهان است، در جلسه ای با حضور رییس جمهوری تصمیمی اتخاذ شد تا دهه سوم اسفندماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، است تا براین اساس موضوعات در استان حل و فصل شود.

وی: البته برخی از مسائل نیازمند بررسی ملی است که این مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.

واعظی با بیان اینکه پروژه های خوبی در اصفهان در حال اجرا و یا اجرا شده و به اتمام رسیده است، اظهارکرد: 6 پروژه در اصفهان پیشرفت بالای 80 درصد دارد که حدود 180 میلیارد تومان برای آن ها تخصیص داده شده و امیدواریم تا اردیبهشت و اوایل خرداد به اتمام برسد.

رییس دفتر رییس جمهوری بیان کرد با اشاره به موضوع آب آشامیدنی مردم اصفهان تصریح کرد: این موضوع جزو پروژه های با اولویت استان است که با جدیت دنبال می شود و امیدواریم براساس برنامه زمان بندی دوازدهم فروردین 1400 اجرایی شود.

وی گفت: مسأله انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای مصارف صنعتی تحولی در وضعیت صنعت اصفهان است، در جلسه ای با حضور رییس جمهوری تصمیمی اتخاذ شد تا دهه سوم اسفندماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان در اواخر اسفند آغاز می شود

عملیات انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان در اواخر اسفند آغاز می شود