مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:102021-02-27اقتصادي

پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت بدون ضامن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بابک دایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت توسط شورای عالی بورس و اوراق بهادار در مردادماه سال جاری، - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بابک دایی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ آیین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت توسط شورای عالی بورس و اوراق بهادار در مردادماه سال جاری، بیان کرد: یکی دیگر از خدماتی که وزارت امور اقتصادی و دارایی برای دارندگان سهام عدالت در نظر گرفته است، ارائه تسهیلات بدون ضامن در قالب کارت اعتباری برای سهامداران است.

وی اظهار داشت: تمامی سهامداران سهام عدالت به جای فروش سهام عدالت خود می توانند از مزایای کارت اعتباری بهره مند شوند و برای این کار می توانند درخواست خود را بدون مراجعه حضوری و صرفاً از طریق درگاه های بانک های ملی و تجارت ارسال کنند.

دایی گفت: برای دریافت کارت اعتباری و استفاده از این تسهیلات، نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک ها نیست و متقاضیان می توانند از طریق سامانه ایوا بانک ملی ایران یا از طریق سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت بدون ضامن

پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت بدون ضامن