مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-27سياسي

محصولی فناورانه که مصرف سوخت ساختمان ها را بهینه می کند


شرکتی دانش بنیان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نرم افزاری برای نگهداری اطلاعات سازه ای و شبکه های تاسیساتی ساختمان ها طراحی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این نرم افزار راه کارهای اجرایی مناسب تری برای بهینه سازی پایلوت در شرکت ایران خودرو و سازمان بنادر و دریانوری، گفت: با فرهنگ سازی مناسب می توانیم تمامی ساختمان های کشور را با استفاده از این محصول دانش بنیان مدل سازی کنیم.

وی افزود: این نرم افزار نقشی موثر در ارائه اطلاعات درست از معماری، شبکه های تاسیساتی ساختمان ها و اطلاعات سازه ای، ارائه می کند.

این اطلاعات برای ساکنان بسیار مهم و اساسی است.

دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب پدیده ها در پروژه های ساختمانی دارای ماهیت مکانی (نقشه ای) است، استفاده از سیستم های مکانیزه ای که قابلیت مدیریت اطلاعات مکانی داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است.

منطقی همچنین بیان کرد: نرم افزار مدیریت اطلاعات ساختمان روشی مناسب برای گردآوری و نگهداری اطلاعات از بخش های مختلف پروژه های ساختمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولی فناورانه که مصرف سوخت ساختمان ها را بهینه می کند

محصولی فناورانه که مصرف سوخت ساختمان ها را بهینه می کند