مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-27اقتصادي

اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های اقتصادی در گلستان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تهیه و تدوین برنامه عمل توسعه استان گلستان از اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های اقتصادی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، استان گلستان باید تعیین تکلیف شده و به نتیجه برسد تا اقتصاد و اشتغال در این استان رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت گلستان را مردمان روستایی شکل می‎دهند، تصریح کرد: زمینه های اشتغال در این استان برای مردم فراهم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تهیه برنامه عمل برای توسعه استان گلستان افزود: همه شهرهای استان گلستان بازدید شده است تا برنامه های توسعه ای در آنها اجرا شود.

شریعتمداری از اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های اقتصادی این استان خبر داد و ابراز کرد: این اعتبارات از محل بانک رفاه و بانک توسعه تعاون در اختیار فعالیت های اقتصادی قرار می گیرد.

* برای تولید ید تعهد زیست محیطی انجام شده است شرکت شستا مکلف به سرمایه گذاری در این حوزه شده است وی بر لزوم تسریع اجرای پروژه های اقتصادی در استان گلستان تاکید کرد و گفت: برای تولید ید تعهد زیست محیطی انجام شده است شرکت شستا مکلف به سرمایه گذاری در این حوزه شده است شرکت پگاه نیز مکلف به اجرای طرح های توسعه ای در چند نقطه شد که اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های اقتصادی در گلستان

اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت های اقتصادی در گلستان