مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-27اجتماعي

جشنی از جنس مهربانی با شعار عیدی برای همه


مدیر کل کمیته امداد فارس از برگزاری جشن نیکوکاری امسال در 115 پایگاه امدادی و معابر و 330 مرکز نیکوکاری از طریق درگاه های اینترنتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، اظهار داشت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.

او در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن و تعطیلی مدارس این آیین در 115 پایگاه امدادی و معابر به همراه 330 مرکز نیکوکاری استان برگزار می شود.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: سال گذشته با کمک مردم نوع دوست استان، مبلغ 369 میلیارد و 318 میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد و پیش بینی می شود امسال میزان کمک های مردمی رشدی 20 درصدی داشته باشد.

بذرافشان تاکید کرد: با توجه به زلزله اخیر سی سخت یکی از شهرهای استان کهکیلویه و بویر احمد، مقرر شده است تا در تمامی شهرستان ها یک پایگاه ویژه برای جمع آوری کمک به هم وطنان آسیب دیده در این حادثه برپا شود.

او متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی از جنس مهربانی با شعار عیدی برای همه

جشنی از جنس مهربانی با شعار عیدی برای همه