مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:402021-02-27سياسي

1400 ، کووید19 و انتخاباتی متفاوت از پیش


استاندار سمنان معتقد است که با توجه به شیوع بیماری عالم گیر کروناویروس در کشور در انتخابات رییس جمهوری و شوراهای شهر در سال 1400 نیازمند سازوکارهای ویژه ای هستیم که باید بسترهای آن از هم اکنون فراهم شود.

- علیرضا آشناگر، 9 اسفند 1399 در اولین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد:حفظ اصل بی طرفی در تمامی موضوعات مختلف و بخش های فرآیند برگزاری انتخابات، امری ضروری است؛ چرا که ما نسبت به مردم در این خصوص وظیفه داریم تا به عنوان مجری انتخابات، بی طرف بوده و به هیج عنوان عقیده خود را به کسی تحمیل نکنیم، باید به گونه ای رفتار کرده تا این بی طرفی در تمام اقدامات ما به صورت عملی به مردم نشان داده شود.

این مقام ارشد اجرایی گفت: همواره در طول برگزاری فرآیند انتخابات، نیاز است تا مسئولان ستاد انتخابات استان در راستای جلب اعتماد مردم، اصلی بی طرفی را رعایت کنند.

وی افزود: از امروز که اولین جلسه ستاد انتخابات برگزار شده است، هیج یک از اعضای ستاد انتخابات استان و همچنین شهرستان ها، به عنوان مجری، حق اظهار نظر لَه یا علیه فرد خاصی را ندارند و در صورت بروز این مورد، با قاطعیت برخود خواهد شد و حکم فرد ابطال می شود.

آشناگر با تاکید بر آمادگی 100 درصدی اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات، تصریح کرد: علاوه بر لزوم آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 ، کووید19 و انتخاباتی متفاوت از پیش

1400 ، کووید19 و انتخاباتی متفاوت از پیش