مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-27سياسي

نماز بهترین راهکار برای مقابله با آسیب های اجتماعی است


نماز و ارتباط با خدا بهترین راهکار برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز شنبه در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره نماز و رسانه در ایلام اظهار کرد: تلاش همه ما برای این است که در این شرایطی که دشمن دارد پی درپی ضربه می زند، از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه قطعاً وجود دارد، اختلاف گرایش سیاسی وجود دارد، ولی هدف اصلی ما فراتر از اختلافات جناحی و سلیقه ای است، مقداری هم تحمل انتقاد دیگران طبیعی است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از عوامل پیشرفت هر جامعه ای فعال بودن رسانه ها است، اضافه کرد: نقد موجب پیشرفت است و اگر در جامعه ای نقد وجود نداشته باشد، طبیعتاً موجب عقب ماندگی می شود، اما انتقاد باید سازنده باشد، هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف بیان شود.

وی ابراز کرد: اینکه ما متوجه فاعل کار شویم و خدای ناخواسته به توهین کردن منجر شود، توهین ورزیدن از کوچک بودن انسان است، تضعیف دیگران کار درست نیست، در عین اینکه رسانه ها باید منتقد باشند، مسئولان هم باید پاسخگو باشند اما حریم افراد هم رعایت شود و مد نظر قرار گیرد.

کریمی تبار با بیان اینکه به طور قطع با ارتباط با خدا بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کاسته می شود، گفت: یکی از عوامل پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز بهترین راهکار برای مقابله با آسیب های اجتماعی است

نماز بهترین راهکار برای مقابله با آسیب های اجتماعی است