مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-27سياسي

انفصال از خدمت روسای اداراتی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند


استاندار خوزستان از صدور حکم سه ماه انفصال از خدمت برای روسای ادارات و سازمان هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از صدور حکم سه ماه انفصال از خدمت برای روسای ادارات و سازمان هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (9 اسفندماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط ادارات و نصب پلاکاردهایی در ورودی ادارات، اظهار کرد: همه ادارات ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به اینجانب اختیار داده شده تا اگر ادارات یا سازمان هایی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، نخست مسئول اداره توبیخ شود و در صورت تکرار تخلف و عدم رعایت پروتکل ها، به هیات تخلفات ارجاع داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در صورتی که این تخلف رخ دهد، برای رییس اداره یا سازمان متخلف حکم سه ماه انفصال از خدمت صادر می شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: با توجه به تعطیلی بازار، انتظار می رود که بانک ها به کسبه مهلت دهند و چک های اصناف را برگشت نزنند.

برای پرداخت مالیات نیز به کسبه فشار وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفصال از خدمت روسای اداراتی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند

انفصال از خدمت روسای اداراتی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند