مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-27سياسي

حضرت زینب (س) خط شکن جنگ رسانه ای


شاید در حادثه عاشورا نیروهای حق در ظاهر پیروز نشدند اما پیروزی نهایی به جبهه حق رسید و خون بر شمشیر پیروز شد، عامل این پیروزی، حضرت زینب سلام الله علیها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس جنگ سختِ حادثه عاشورا باعث شد که نیروهای حق در عرصه نبرد، با شکست ظاهری مواجه شوند.

اما آن چیزی که باعث شد جبهه حق به پیروزی نهایی برسد چه چیز بود؟ گفته می شود در عاشورا، در حادثه کربلا، خون بر شمشیر پیروز شد و عامل این پیروزی، حضرت زینب سلام الله علیها بود.

طوفان تبلیغات رسانه ای دشمنی که، به حسب ظاهر تا بن دندان مسلح است و همواره از عدّه وعُدّه زیادی برخوردار است، تعداد زیادی را قلع و قمع کرده و خود را بر اریکه قدرت نشانده است و به دیگران به دیده حقارت می نگرد، آن وقت طوفان تبلیغات رسانه ای حضرت زینب سلام الله علیها است که آن شکست را به یک پیروزی قهرمانانه تبدیل کرد.

آن خطبه طوفانی  زینب کبری سلا م الله علیها بود که قلدران و زورگویان و گردنکشان را خوار و ذلیل و رسوا می کند و پیروزی دشمن را به شکست و ناکامی تبدیل می کند.

این شخصیت قوی را نگاه کنید با آنکه برادر و امام و پیشوای او را به خاک و خون کشاندند همه فرزندان و عزیزان و جوانانش را قلع و قمع کردند، زنان و کودکان آل الله را به زنجیر اسارت بردند و در جلوی نامحرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زینب (س) خط شکن جنگ رسانه ای

حضرت زینب (س) خط شکن جنگ رسانه ای