مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-27سياسي

60 اثر برگزیده همایش ملی فقر در سیره امام علی(ع) چاپ و منتشر می شود


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: 60 مقاله کاربردی برگزیده همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی(ع) تا پایان فروردین ماه 1400 چاپ و منتشر می شود.

- اراک- مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: 60 مقاله کاربردی برگزیده همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره حضرت علی(ع) تا پایان فروردین ماه 1400 چاپ و منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، دکتر حسین ظریف منش گفت: اختتامیه اولین همایش ملی علل و پیامدهای فقر فرهنگی و فرهنگ فقر در سیره امام علی (ع) مصادف با میلاد خجسته امیرالمؤمنین (ع) در تاریخ 6 اسفند ماه سال جاری با حضور آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران و آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی از مسئولین علمی، فرهنگی و اجتماعی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

وی افزود: این همایش که به همت بنیاد بین المللی غدیر و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی کاربردی از ماه های گذشته شروع به کار کرد و مراحل مقدماتی دریافت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 اثر برگزیده همایش ملی فقر در سیره امام علی(ع) چاپ و منتشر می شود

60 اثر برگزیده همایش ملی فقر در سیره امام علی(ع) چاپ و منتشر می شود