مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-27اجتماعي

بررسی وضعیت زنان و کودکان آسیب دیده سی سخت زلزله زده


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به همراه مددکارانی از سازمان بهزیستی و علوم پزشکی با زنان و کودکان آسیب دیده و مصدوم از زلزله سی سخت دیدار کرد و از نزدیک وضعیت آنان را بررسی کرد.

- نادیا صداقت در این دیدارها ضمن بررسی آخرین وضعیت زنان و کودکان مصدوم و آسیب دیده اظهارکرد: کودکان به لحاظ سنی، آسیب پذیرتر هستند و نیازمند توجه و حمایت بیشتری هستند، برهمین اساس، تیم های مددکاری سازمان بهزیستی از ابتدای وقوع زلزله در شهر سی سخت مستقر هستند.

وی در این بازدیدها اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش همه ارگان ها و سازمان های مسئول و نیکوکاران و خیرین در سراسر کشور هر چه سریعتر بتوانیم وضعیت با ثباتی در سی سخت برقرار کنیم.

صداقت در این بازدیدها با همیاری سازمان مردم نهاد سبز قلم و مددکاران بهزیستی، ملزومات بهداشتی و اولیه را به زنان و کودکان آسیب دیده اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل امورزنان و خانواده از هماهنگی با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این زمینه خبر داد و بیان کرد: امیدواریم فعالان حوزه کودک و خانواده سراسر کشور در امدادرسانی و برآوردن نیازهای اولیه خانوارهای آسیب دیده سی سخت، به همیاری با ارگان های مسئول و سمن های فعال بیشتر ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت زنان و کودکان آسیب دیده سی سخت زلزله زده

بررسی وضعیت زنان و کودکان آسیب دیده سی سخت زلزله زده