مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-27سياسي

چرا پیشنهاد سخنگوی شورای نگهبان ناتوان دانستن مردم از شناخت کاندیدای صالح است؟


بیایید به رهنمودهای بنیانگذار و رهبران فکری انقلاب از جمله شهید مطهری گردن نهید و نظارت و تایید صلاحیت نامزدها را بر اساس اصل 115 آن هم در حداقلّ و ضروری، - به عهده بگیرید و بقیه امور از جمله بررسی برنامه های نامزدها را به مردم و کارشناسانشان واگذارید و مطمئن باشید مردم از همه بهتر انتخاب می کنند گرچه انتخابشان به مذاق ما خوش نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد حیدری در یادداشتی با عنوان بسندگی شورای نگهبان به نظارت و واگذاری بررسی برنامه نامزدهای ریاست جمهوری به مردم در کانال تلگرامی خود نوشت: قبل از انقلاب انتخابات به ظاهر وجود داشت، ولی در واقع نه مردم بلکه دربار یا سفارتخانه های خارجی تعیین کننده بودند.

برگزاری انتخابات آزاد، واقعی و مردمی از خواسته های اصلی انقلاب بود که تا حدود زیادی تحقق یافت ولی آنان که گمان می کنند مردم در اثر تبلیغات گمراه و در انتخاب اشتباه می کنند و گزینش مردم از جمله انتخاب 96 را اشتباه می خوانند، سعی دارند با کمرنگ کردن نقش مردم و با وضع قانون، تعیین کننده واقعی باشند و به خیال خود جلوی تکرار اشتباه 96 در 1400 را بگیرند! انقلاب با مشارکت مردم رشید ایران به ثمر رسید و این نظام وظیفه دارد زمینه رشد و آگاهی هر چه بیشتر آنان را فراهم کند و بهترین میدان برای بالارفتن رشد مردم، میدان انتخاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پیشنهاد سخنگوی شورای نگهبان ناتوان دانستن مردم از شناخت کاندیدای صالح است؟

چرا پیشنهاد سخنگوی شورای نگهبان ناتوان دانستن مردم از شناخت کاندیدای صالح است؟