مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-27اقتصادي

عملیات اجرایی بیمارستان روانسر به زودی آغاز می شود


سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تا پایان هفته جاری اعتبار مورد نیاز بیمارستان روانسر را اختصاص می دهد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تا پایان هفته جاری اعتبار مورد نیاز بیمارستان روانسر را اختصاص می دهد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های استان کرمانشاه در منطقه اورامانات اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه عنوان کرده که تا آخر هفته جاری اعتبارات پروژه بیمارستان روانسر ابلاغ و تفاهم نامه ها مبادله می شود و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خواهیم بود.

وی بهره مندی مردم اورامانات از منابع آبی طرح گرمسیری را حق طبیعی آن ها دانست و افزود: قرار است 2 هزار و 500 هکتار به اراضی زیر پوشش طرح گرمسیری افزوده شود و در این زمینه جهاد کشاورزی موظف است پیشنهاد زیر پوشش قرار گرفتن 500 هکتار از اراضی منطقه اورامانات را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد رونق اقتصادی در منطقه اورامانات به معیشت مردم کمک می کند و بستری فراهم می کند تا افراد از رنج کوله بری رها شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بیمارستان روانسر به زودی آغاز می شود

عملیات اجرایی بیمارستان روانسر به زودی آغاز می شود