مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-27سياسي

«نهاجا» اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد


نیروی هوایی ارتش به واسطه همت جوانان و علم پیشکسوتان عزیزمان در بهترین شرایط خود قرار دارد و امروزه نیز اشراف کاملی بر فعالیت های بیگانگان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرکز آموزش 01 شهدای وظیفه در جمع نخبگان وظیفه چهاردهمین دوره جامعه پذیری ذخیره های نظام گفت: با تقویت قدرت هوایی می توان در سطح بین المللی چانه زنی ها را افزایش و اراده و فشارهای سیاسی را به دشمنان تحمیل کرد که در این مسیر خوداتکایی در تأمین سامانه ها و تجهیزات یکی از اصول اساسی است.

وی افزود: کشورهای منطقه با عدم تکیه بر خود و امید بستن به خلبانان خارجی و تجهیزاتی که مستشاران بیگانه برای آن ها تهیه و نگهداری می کنند، دچار اشتباه راهبردی بزرگی می شوند زیرا نه تنها خودکفا نخواهند شد بلکه در بلندمدت این نیروهای خارجی انگیزه لازم برای جنگیدن و دفاع از کشورشان را نخواهند داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در مواقع بحران و جنگ همه بخش ها باید با وحدتی مثال زدنی همدیگر را پوشش داده و چالش ها را به حداقل برسانیم.

وظیفه شما نخبگان در این مورد حیاتی و اساسی است و انتظار می رود در آینده بتوانید منسجم و هماهنگ در جهت اعتلای کشور و افزایش مؤلفه های قدرت کشور عزیزمان گام بردارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نهاجا» اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد

«نهاجا» اشراف کامل عملیاتی بر منطقه دارد