مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27اقتصادي

ایجاد 26 هزار شغل با کمک دولت در گلستان/ گلستان نیازمند سرمایه گذاری است


وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گرگان گفت: 26 هزار نفر شغل در استان با اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی ایجاد شده است اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

- عصر امروز در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان گلستان که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: زیبایی های جنگل های ارزشمند گلستان مشکلات زیاد گلستان را پنهان کرده است.

وی ادامه داد: یکی از نیازمندی های مهم استان گلستان اشتغال است که نیازمند توسعه اقتصاد است.

* 7 هزار و 60 طرح در استان گلستان با پرداخت تسهیلات اجرا شده است/ بهره وری در حوزه کشاورزی در گلستان پایین است وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: 7 هزار و 60 طرح های اقتصادی و تولیدی در استان گلستان با پرداخت تسهیلات اجرا شده است.

شریعتمداری گفت: 26 هزار نفر شغل در استان با اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی ایجاد شده است اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

وی اضافه کرد: بهره وری در حوزه کشاورزی در گلستان پایین است و گلستان نیازمند سرمایه گذاری است تا شاهد توسعه و تحول در استان باشیم.

* در مجموع در استان گلستان 21 پروژه اولویت دار ستاد اقتصاد مقاومتی وجود دارد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: 685 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به گلستان تخصیص داده شده که 400 میلیارد تومان آن جذب شده و باقی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 26 هزار شغل با کمک دولت در گلستان/ گلستان نیازمند سرمایه گذاری است

ایجاد 26 هزار شغل با کمک دولت در گلستان/ گلستان نیازمند سرمایه گذاری است