مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27اقتصادي

تاکید وزیر نیرو بر نهادینه سازی اخلاق مصرف


وزیر نیرو بر لزوم توسعه آداب، اخلاق و فرهنگ مصرف بهینه به سایر عرصه ها و نهادینه سازی فرهنگ صحیح مصرف به عنوان یک کار اخلاقی و غیرقابل بازگشت در جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان در نشست سراسری بررسی روند اجرای طرح برق امید که از طریق ویدئو کنفرانس و برقراری ارتباط تصویری با شرکت های توزیع برق در مرکز پایش صنعت برق برگزار شد، با قدردانی از مدیران ستادی و شرکت های برق که در جهت بهینه سازی مصرف و اجرای برنامه های برق امید تلاش می کنند، مصوبه هیئت وزیران در این خصوص را از وجوه اصلی این تکلیف بسیار مهم عنوان کرد.

اردکانیان برق امید را فرصتی در اختیار صنعت برق عنوان کرد تا این صنعت پیشرو با ریل گذاری مناسب، بستر پایدار شدن مصرف بهینه انرژی در کشور را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: اگر در مقیاس بزرگ تر، برای مصرف انرژی چاره جویی نکنیم و سالانه با افزودن چند هزار مگاوات ظرفیت جدید، به مسئولیت خود در تولید دانش و ایجاد انگیزه برای اصلاح مصرف بی توجه باشیم، به لحاظ شرعی و قانونی مورد مواخذه خواهیم بود.

وزیر نیرو تلقی جامعه از بهینه سازی مصرف به عنوان یک امر اخلاقی را حائز اهمیت دانست و افزود: اگر مصرف بهینه را به عنوان یک امر اخلاقی بپذیریم، لازم است ابتدا خودمان به آن مقید باشیم و هرچه به مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر نیرو بر نهادینه سازی اخلاق مصرف

تاکید وزیر نیرو بر نهادینه سازی اخلاق مصرف